Vaihto ja palautus

Vaihto- ja palautustilanteissa olethan meihin yhteydessä sähköpostilla info@kotimai.fi, niin lähetämme sinulle tarkemmat ohjeet!

Tuotteillamme on 14 vrk:n maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, pesemättömiä ja tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteissa. Vaihto- ja palautusoikeuden 14 vuorokautta lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita kuten kosmetiikkaa ja korvakoruja eikä avattuja sukka- ja sukkahousupaketteja.

Tuotteen vaihto tai palauttaminen onnistuu kun
    •    tuotetta ei ole käytetty eikä pesty
    •    tuotelappu on kiinni
    •    noudatat palautusohjeita

Haluan vaihtaa tai palauttaa – toimi näin

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@kotimai.fi  Lähetämme sinulle tarkemmat ohjeet sekä kertakäyttöisen palautuskoodin ilmaista postitusta varten.

Kerro sähköpostissa:

  1. Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä
  2. Minkä tuotteen haluat vaihtaa/palauttaa.
  3. Kerro myös, mikä on vaihdon/palautuksen syy (oliko tuote liian suuri / liian pieni / jotain muuta). Arvostamme palautetta ja haluamme kuulla, voisimmeko ensi kerralla kertoa tuotteesta paremmin.

Muista pyytää Postista kuitti tuotteita takaisin lähetettäessä. Säilytä kuitti, sillä se sisältää lähetyksesi seurantatunnuksen.

Kun palautus/vaihto on saapunut varastolle, lähetämme uuden tuotteen tai hyvitämme ostoksen sinulle.

Mikäli vaihtoja/palautuksia tulee saman tilauksen tuotteista enemmän kuin yksi, palautuksen tai vaihdon postikulut veloitetaan asiakkaalta (8 €/lähetys).

Tuotteen pakkaaminen

Voit käyttää palauttamiseen postituspussia, jossa sait tuotteen. Taittele tuote litteäksi (älä rullaa vaatteita) ja pakkaa se siististi. Liitä lähetykseen mukaan saamasi lähetyslista tai muu dokumentti (esim. palautuksesta lähetetty sähköpostiviesti), josta ilmenee nimesi ja yhteystietosi. Sulje pussi huolellisesti. 

Kun lähetät meille sähköpostilla tiedon palautuksesta/vaihdosta, saat vastausviestissä tarvittavat tiedot paketin lähettämiseen.

Pyydä Postista palautuskuitti

Pyydä Postista palautuskuitti ja säilytä se, kun hän lähetät tuotteita takaisin. Kuitti sisältää seurantatunnuksen. Seurantatunnuksen avulla paketti voidaan jäljittää, mikäli se katoaisi matkalla.

Maksun palautus tai uusi vaihtotuote

Vaihdettava tuote lähetetään tai maksu palautetaan sinulle heti, kun lähetys on saapunut varastolle ja kunto tarkistettu. Maksut palautetaan Checkout Finland -maksunvälityspalvelun kautta.

Yksi vaihto tai palautus / tilaus

Mikäli vaihtoja/palautuksia tulee saman tilauksen tuotteista enemmän kuin yksi, palautuksen tai vaihdon postikulut veloitetaan asiakkaalta (8 €/lähetys).

Noutamatta jäänyt lähetys

Noutamatta jäänyt lähetys postista tai postin pakettiautomaatista ei ole asiakaspalautus tai tilauksen peruutus. Noutamatta jääneistä paketeista joudumme valitettavasti veloittamaan 10 €:n käsittelykulun.